ブログタイトル

ゼルダの発売日キターー

神ゲー臭がスゴイ。睡眠時間がやばい事になりそうだ(仕事との兼ね合いで)。あと久しぶりのFE新作も楽しみ。キャラデがコザキユースケぽいがどうだろうか。しかしもうドットゲーの居場所は商業ベースじゃ存在しないな。仕事で趣味的にドットを打って憂さ晴らしだw

最近液晶タブレットが気になってたところにちょうど新型がお目見え。気になってた発熱の問題がクリアされてるぽいので猛烈に欲しくなってきたのだけれど、30万はお気軽に出せる値段じゃないなー。1週間くらいガッツリお試しさせて欲しいよ。効率が上がるなら買いたいんだが。とりあえずレポ待ち。

コメント(4)

You have an incredibly nice layout for your blog, i want it to utilize on my site also .

You have an incredibly nice layout for your blog, i want it to utilize on my site also .

I was very pleased to discover this website. I wanted to thank you for your time for this fantastic read!!

Hey there, You have done a great job. I'll definitely digg it and personally recommend to

コメントする

Copyright (c) hellride All Rights Reserved